Administraatorite tasemeid on 5 ning igal järgneval tasemel on eelmise tasemega võrreldes rohkem õigusi.
Üksuse administraator (e üksuse admin) saab hallata kasutajaid, määrata ligipääsuõigusi ning teha lihtsamaid administreerimistegevusi oma üksuse piires. Üksuse administraatoriks on soovitavalt kantselei töötaja (mitte IT-spetsialist). Üksuste kasutamise puhul on üksuse administraator allüksuse esmaseks kontaktiks, kuhu kasutajad pöörduvad probleemide korral. Üksuse administraatori saab määrata töölaua administraator. Üksuse administraatori määramiseks tuleb vastava kasutaja kasutajainfos märkida aktiivseks “On üksuse admin” väli.
Tavaadministraator (e admin) on samade õigustega nagu üksuse administraator, kuid administreerimistegevusi on võimalik teostada üle kogu süsteemi ehk üle üksuste. Tavaadministraatori saab määrata töölaua administraator. Tavaadministraatori määramiseks tuleb vastava kasutaja kasutajainfos märkida aktiivseks “On admin” väli.
On samad, mis üksuse administraatori tegevused.
Töölaua administraator (e töölaua admin) saab teostada üle süsteemi kõiki administreerimistoiminguid. Reeglina on töölauaadministraatoriks kantselei töötaja või keegi asjaajajatest. Töölaua administraatoril on kõik madalama taseme administraatorite õigused ning lisaks töölauaadministraatori õigustes oleva kasutaja lubatud tegevused.
Superadministraator (e. super admin) – saab jälgida serveri staatuseid (protsesse, kõvakettamahtusid jms), lisada uusi töölaudasid, esimese kasutaja, määrata kasutajaid töölaua administraatoriteks ning määrata töölaudadele mahupiiranguid. Superadministraatorina igapäevast tööd teha ei tohi.
IT-administraatoriks on IT-spetsialist, kes vastutab serveri toimimise ning varukoopiate eest, reeglina WD-s eriõigusi ei oma, vaid on tavalise kasutaja õigustes.