Võimalik põhjus ning lahendus: Java applet on aegunud või ei kehti. Selle veateate puhul tuleb kasutajatoele teada anda ja Webware teeb vastavad seadistused.
Võimalik põhjus ning lahendus: Lülitage käsitsi sisse NPAPI tugi. NPAPI toe sisse lülitamise kohta rohkem siit...
Põhjus: WDs failide otsemuutmiseks käivitatakse spetsiaalne programm Java Applet aadressil http://xxx.xxx.ee ehk laetakse http pealt, aga WD ise käib https-i pealt ehk aadressil https://xxx.xxx.ee. Kui kohtarvuti turvaseaded ei luba sellist lähenemist, kus üks osa käib http ja teine https-i pealt, siis kuvatakse kasutajale WDs failide otsemuutmisel veateade ja faile otse muuta ei saa.
Võimalikke lahendusi on kaks:
Põhjus ning lahendus: Juhul kui kasutajale kuvatakse veateadet „Unable to create Webdesktop files directory (1): C:\Users\xxx\My Documents\Webdesktop files“, siis probleem on selles, et applet ei suuda luua kataloogi „Webdesktop files“. Tuleks kontrollida, kas veateates toodud teekond on korrektne antud kasutaja arvutis ning et kasutaja õigustes saab sinna nt manuaalselt luua seda kataloogi.
Kui teekond on õige, siis võikski proovida seda käsitsi luua (NB! suure-väiksed tähed, tühik peab olema 1:1-le) ja siis uuesti otsemuutmist (kollasele kataloogile vajutamist) proovida.
Ühel meie kliendil on kunagi olnud sarnane probleem ning seal nö mapiti kasutaja kettad kuidagi külge ning Java keskkonnas oli vale kasutaja kodukataloog.
Java kasutab keskkonnamuutujat „user.home“, mis peab kokkuvõttes viitama õigele kasutaja kodukataloogile. Kui kasutaja ei kasuta oma kohalikke kettaid või toodud teekonda ei eksisteeri, siis on võimalik, et seda tuleb siis jõuga määrata. Internetist leiab selle kohta kindlasti detailsemat infot nt „change java user.home“ vms.