Võimalik põhjus ning lahendus: Tihti on serveripõhise digiallkirjastamise tõrked ajutised ning WebDesktopist mittesõltuvad. Selle konkreetse vea põhjuseks on ajutine nimeserveri töö katkestus.
Vea sisu: Sisendparameetrid mittekorrektsel kujul
Võimalik põhjus ning lahendus: Lahendatud versiooniga (5.1.1)
Vea sisu: Üldine teenuse viga.
Võimalik täpsem põhjus ning lahendus: Üldine teenuse viga. WebDesktopi server läheb välisvõrku uue IP-ga ning seda pole Sertifitseerimiskeskuse poolel lepingusse pandud.
Põhiliselt ilmneb brauseritega selliseid probleeme, kui id-kaardi pluginat pole serveris lubatud.
Mozilla Firefoxi puhul kipub seda ette tulema peaaegu kogu aeg, kui brauserit uuendada või kui see automaatselt ennast ise uuendab. Mozilla Firefox'i puhul soovitame järgnevat juhendit „Mozilla Firefox 8 ja uuemad versioonid ning ID-kaardi tugi“, mis avaneb lingilt: http://www.id.ee/?id=34158
Google Chrome's sisestage URL-aadress reale chrome://plugins/ ning kontrollige, kas EstEID plugin on lubatud. Klõpsake Luba
NB! Juhul kui allkirjastamisel tekib tõrge ning näete URL-aadressriba paremas osas pusletükikest, siis vajutage kõnealust ikooni. Avaneb aknake, kus täpitage Luba alati pistikprogrammid saidil xxx
Internet Exploreri (IE) puhul on hakkanud tõrkeid esinema, kui kasutajal on uuendatud ID-kaardi tarkvara, mis väljastati üsna hiljuti. Esmalt soovitame arvuti taaskäivitada. Ühe vea lahenduse leiate siit: http://id.ee/?id=35917
Järgmised võimalikud lahendused, kui probleem IE-ga ei lahene:
Võimalik põhjus ning lahendus: Veenduge, et id-kaardi plugin oleks brauseris lubatud. Kasutage järgmise veateate lahendust: Viga sertifikaadi lugemisel: Object doesn’t support property or method
Võimalik põhjus ning lahendus: Google Chrome brauser ei tohi ID-kaardi tarkvara installeerides / uuendades olla avatud. Enne ID-kaardi tarkvara uuendamist, sulgege veebibrauserid.
Võimalik põhjus ning lahendus: OCSP error Digidoc kliendis sõltub täielikult kohtmasinast ning sellest mis võrgus arvuti asub. St Digidoc klient üritab Sertifitseerimiskeskuse poole pöörduda, et saada allkirjale kehtivuskinnitust, kuid see on ebaõnnestunud (kas siis võrgupiirangute või ajutise SK tõrke pärast). Selle probleemiga peaksite pöörduma oma kohaliku administraatori poole. Kiire lahendusena võite proovida allkirjastamist teises arvutis.
Võimalik põhjus ning lahendus: ID-kaart polnud veel ID-kaardilugejaga ühendatud, kui vajutati „Lisa allkiri“ nuppu.
Võimalik põhjus ning lahendus: Mobiil-ID kasutamiseks peab kasutajakaardil telefoninumber olema lisatud väljale „GSM“ (ilma riigi koodita) ning täidetud peab olema isikukoodi väli.