Esmakasutaja juhendist saate teada WebDesktopi kasutamise esmased põhitõed. Põhjalikuma ülevaate saamiseks soovitame tutvuda tavakasutaja juhendiga.
Keskkond asub ettevõttega kokkulepitud domeenil. Lingi saate oma asutuse administraatorilt.
Vastavalt ettevõtte soovitud seadistustele on võimalik sisse logida nt kasutajanime ja parooliga, ID-kaardiga, mobiil-ID-ga, Smart-ID-ga. Kasutajanime ning parooli väljastab teie asutuse töölauaaministraator.
Töölaud koosneb ülaribast, puust, avalehest ning ülamenüüdest. Töölaualt on võimalik peita puu. Vt rohkem töölaua kohta siit.
Sisaldab otsinguakent ning erinevaid nuppe. Vt süsteemis kasutatavaid nuppe lähemalt siit.
Paikneb avalehe vasakus servas ning sisaldab kõiki süsteemis olevaid objekte ning dokumente.
Avalehelt leiate erinevatest plokkidest igapäevaseks tööks kõik vajaliku. Avalehele on koondatud olulisemad igapäevased tegevused. Avalehe abil on võimalik end kursis hoida töövoogudega nt dokumendi kooskõlastusprotsessiga. Avalehel olev info on jaotatud plokkidesse, mille paigutus ja olemasolu sõltub tehtud seadistustest. Avalehelt on võimalik eemaldada viimati lisatud dokumendid/objektid.
Menüüd asuvad alati töölaua paremas ülanurgas. WebDesktopis on kolm ülamenüüd:
Reeglina on kõigis kolmes menüüs paigutus sarnane. Mõnevõrra väiksema valikuga on “Lisa uus” ülamenüü.
Andmeid saab otsida:
WebDesktopis on võimalik kasutada asutusesisest ning asutustevahelist dokumendiringlust. Enamkasutatav on dokumentide suunamine. Vt dokumentide suunamise kohta lähemalt siit.
Süsteem võimaldab dokumente allkirjastada.