Kasutaja tarvikud

Lehe tööriistad


wd:administraatorile:suunamine

See on dokumendi vana versioon!


Suunamise funktsionaalsuse seadistamine

Suunamiste rollide seadistamine

Milleks?

Suunamiste rollid tähendavad dokumendiringluse tegevusi. Näiteks võivad suunamiste rollideks olla „kooskõlastamiseks“, „täitmiseks“, „allkirjastamiseks“ jne.

Kuidas seadistada

  1. Valige menüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“.
  2. Avaneb valikute aken. Klõpsake valiku „Suunamise tüübid“ nime peal.
  3. Avaneb suunamise tüüpide vaatamise aken, kus näete olemasolevaid suunamise tüüpe, kui neid on varasemalt lisatud.
  4. Uue suunamise tüübi lisamiseks klõpsa nuppu „Muuda“.
  5. Avaneb suunamise tüüpide muutmise aken, kus uue tüübi lisamiseks sisestage soovitud suunamisroll plokki „Uued“.
  6. Lisatud suunamise rolle kuvatakse suunamiste plokis. Soovi korral saate muuta valikus kuvatavate suunamise rollide järjekorda. Selleks klõpsake valikute muutmise aknas vastavaid noolekesi.

Salvestatud suunamised

Milleks?

Suunamisi ehk dokumendi liikumist töötajate vahel on võimalik salvestada korduvkasutatavaks, et sarnase dokumendiringluse puhul ei peaks alati kõiki osalisi ühekaupa sisestama, vaid saaks korraga valida eelseadistatud dokumendiringluse. Iga kasutaja saab ise luua endale salvestatud dokumendiringluse. Töölaua administraator saab salvestada suunamisi, mis kuvatakse kõikidele kasutajatele.

Kuidas seadistada?

Suunamise salvestamine kõikidele süsteemi kasutajatele:

  1. Avage mõni salvestatud dokument ning liikuge plokki „Suunamine“, ning klõpsake nuppu „Lisa uus suunamine“.
  2. Uue suunamise lisamise aknas täitke ära vajalikud väljad vastavalt vajadustele. Vt ka suunamist tavakasutaja juhendist.
  3. Suunamise salvestamiseks tee linnuke reale „Salvesta suunamine:“, anna suunamisele ehk menetlusringile vastav nimi.
    1. Töölaud - suunamine salvestatakse töölauale ehk kasutamiseks kõikidele süsteemi kasutajatele;
    2. Isiklik - suunamine salvestatakse ainult isiklikuks kasutamiseks;
    3. Ainult käesolev tüüp - suunamist kuvatakse ainult konkreetse andmetüübi juures

Suunamine otsesesele ülemusele

(WD 5.0.2)

Otsest ülemust on võimalik seadistada ka tavakasutajatel.

Milleks?

Saate moodustada suunamisahela, kus üheks lüliks on kasutaja otsene ülemus. Igal kasutajal võib otsene ülemus erinev olla, see määratakse ära kasutajakaardil. Nt Seega võib üks salvestatud suunamine minna erinevatele isikutele olenevalt sellest, kes on kasutaja otseseks ülemuseks määratud. Nt võib olla tarvidus seadistada salvestatud suunamised puhkuse avalduse tüübile, kus iga töötaja peab kooskõlastama puhkusele mineku soovi oma otsese ülemusega. Kui järgmised suunamisahela töötajad on kõikide struktuuriüksuste/osakondade lõikes samad, siis piisab ühest salvestatud suunamisest terve töölaua ulatuses.

Kuidas seadistada?
  1. Määrake otsene ülemus kasutajakaardi kaudu. Üksuste lahenduse puhul tuleb veenduda, et kasutajal oleks õigus gruppi valida.
  2. Suunamise salvestamiseks valige „Haldamine“ → „Salvestatud suunamised“. Klõpsake „Lisa uus“.
  3. „Lisa uus salvestatud suunamine“ aknas klõpsake grupi ikooni.
  4. Avaneb grupivalik, kus linnutage valik „Otsene ülemus“.
  5. Klõpsake „Vali“. Otsene ülemus on valitud. Lisage suunamisrollid ning soovi korral teised isikud, kellele suunamine peaks minema.

Suunamise kiirvalik "Mina ise"

Suunamiste edasi delegeerimine

Vt kasutaja suunamiste edasi delegeerimist kasutajate teema alt.

Suunamiste konfiguratsiooni seadistused

WebDesktopi konfiguratsioonifailis on võimalik seadistada vaikimisi suunamissätteid:

  1. Suunamise tüüp - paralleel või järjestik;
  2. Näita avalehel - kas vaikimisi näidatakse enda tehtud suunamist avalehel või mitte;
  3. Teavitamine - E-posti teel kohe linnutatud → vähendab võimalust, et kasutajal jääb e-posti teavitus teele panemata.

Tagasi administraatori juhendi avalehele

wd/administraatorile/suunamine.1429607100.txt.gz · Viimati muutnud: 2019/08/08 02:06 (väline muutmine)