Kasutaja tarvikud

Lehe tööriistad


wd:administraatorile:suunamine

See on dokumendi vana versioon!


Suunamise funktsionaalsuse seadistamine

Suunamiste rollide seadistamine

Milleks?

Suunamiste rollid tähendavad menetlusringi toimingut. Näiteks on enamlevinud menetlusringi toiminguteks kooskõlastamiseks, täitmiseks, allkirjastamiseks jne.

Kuidas seadistada

  1. Valige menüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“.
  2. Avaneb valikute aken. Klõpsake valiku „Suunamise tüübid“ nime peal.
  3. Avaneb suunamise tüüpide vaatamise aken, kus näete olemasolevaid suunamise tüüpe, kui neid on varasemalt lisatud.
  4. Uue suunamise tüübi lisamiseks klõpsa nuppu „Muuda“.
  5. Avaneb suunamise tüüpide muutmise aken, kus uue tüübi lisamiseks sisestage soovitud suunamisroll plokki „Uued“.
  6. Lisatud suunamise rolle kuvatakse suunamiste plokis. Soovi korral saate muuta valikus kuvatavate suunamise rollide järjekorda. Selleks klõpsake valikute muutmise aknas vastavaid noolekesi.

Salvestatud suunamised

Milleks?

Suunamisi ehk dokumendi menetlusringe on võimalik salvestada korduvkasutatavaks, et sarnase menetlusringiga dokumentide puhul ei peaks alati kõiki osalisi ühekaupa sisestama, vaid saaks korraga valida eelseadistatud menetlusringi. Iga kasutaja saab ise luua endale salvestatud menetlusringi. Töölaua administraator saab salvestada suunamisi, mis kuvatakse kõikidele kasutajatele.

Kuidas seadistada?

Suunamise salvestamine kõikidele süsteemi kasutajatele:

  1. Avage mõni salvestatud dokument ning liikuge plokki „Suunamine“, ning klõpsake nuppu „Lisa uus suunamine“.
  2. Uue suunamise lisamise aknas täitke ära vajalikud väljad vastavalt vajadustele. Vt ka suunamist tavakasutaja juhendist.
  3. Suunamise salvestamiseks tee linnuke reale „Salvesta suunamine:“, anna suunamist ehk menetlusringi iseloomustav nimi.

Suunamiste edasi delegeerimine

wd/administraatorile/suunamine.1398609067.txt.gz · Viimati muutnud: 2019/08/08 02:06 (väline muutmine)