Kasutaja tarvikud

Lehe tööriistad


wd:administraatorile:lisandmoodulid

Export page to Open Document format

Lisandmoodulid

Lisaks põhilisele dokumendihaldusmoodulile on võimalik kasutada ka järgmiseid mooduleid:

Neist kõige enam kasutatakse Lemmikud funktsionaalsust.

Kalendrid

Vt kalendrite kasutamist tavakasutajajuhendist.

Mida saavad kalendrites administraatorid seadistada?

Sündmuste kategoriseerimine

Iga kalendrisündmuse sisestamisel on võimalik määrata sellele kategooria. Kategooriaid saab töölaua administraator ise määrata ja seadistada. Valige ülamenüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Sündmuse kategooriad“.

Sündmuste tüübid

Sisseehitatud sündmuste tüübid on: Etapp, Kokkusaamine, Koosolek, Muu sündmus, Sünnipäev. Administraator saab neid vajadusel juurde lisada: „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Sündmuste tüüpide admin“

Ajakasutuse raport

Kategooriate kaupa on võimalik hiljem luua ajakasutuse raporteid, kus kuvatakse osalejate kaupa vastavas kategoorias tundide arv (nt mitu tundi kuus töötaja on koolitustel viibinud). Ajakasutuse raportite genereerimise õigus on kõikidel kasutajatel mitteprivaatsete kalendrite sündmuste piires.

  1. Raporti loomiseks avage kalendrivaade.
  2. Vajutage „Aja kasutus“ nuppu.
  3. Avaneb otsinguaken, kuhu sisestage pealkiri, ajavahemik, kategooria jm kriteeriumid ning vajutage „Otsi“.

Sündmuste vastuste haldamine

Kui kasutaja märgitakse kalendrisündmuses osalejaks, saab ta oma osalemise aktsepteerida või mitte. See toimub sündmuse kaardil osalejate tabeli veerus „Vastus“. Vaikimisi on süsteemi poolt häälestatud valikud „Aktsepteerin“ ja „Ei aktsepteeri“.

  1. Vastuse valikuid saate töölaua administraatori õigustes olles muuta, kui valite menüüst „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Sündmuse vastused“.
  2. Veerus „Olek“ olevad väärtused näitavad, kas tegemist on nõustuva või mittenõustuva vastusega.

Ülesanded

Vt ülesannete kasutamist tavakasutajajuhendist.

Mida saavad ülesannete puhul administraatorid seadistada?

Ülesande kategooriad

  1. Ülesande kategooriate lisamiseks valige menüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Ülesande kategooriad“.

Lemmikud

Vt uue lemmiku lisamist tavakasutajajuhendist.

Administraatorina saate määrata, et lemmik kuvatakse kõikidele kasutajatele lemmikute plokis ning vajadusel ka ülaribal. Lisaks on võimalus määrata, millise grupi kasutajatele kuvatakse lemmikut.

Uudised

Uudiste haldureid saab määrata töölaua administraator. Üksuse uudiste haldureid saab määrata ka üksuse administraator.

  1. Uudiste halduri määramiseks looge grupp nimega “Uudiste haldurid”, kuhu lisage uudistega tegelevad kasutajad.
  2. Valige menüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Töölaud“ ning väljale „Uudiste toimetajate grupp“ lisage loodud „Uudiste haldurid“ grupp.
  3. Üksuse uudiste halduri määramiseks tehke vastaval kasutajakaardil aktiivseks väli “On üksuse uudiste admin” (vt kasutajaõiguste jagamist siit). Kindlasti peab kasutaja olema loodud õige asutuse/üksuse all paiknevasse kataloogi.

Vaata uudise lisamist tavakasutaja juhendist.

Arutelud

Arutelude vastuseid saab seadistada töölauaadministraator. Selleks valige „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Arutelu kande tüübid“.

Tagasi administraatori juhendi avalehele

wd/administraatorile/lisandmoodulid.txt · Viimati muutnud: 2025/05/08 14:22 persoon support