Lisaks põhilisele dokumendihaldusmoodulile on võimalik kasutada ka järgmiseid mooduleid:
Neist kõige enam kasutatakse Lemmikud funktsionaalsust.
Vt kalendrite kasutamist tavakasutajajuhendist.
Iga kalendrisündmuse sisestamisel on võimalik määrata sellele kategooria. Kategooriaid saab töölaua administraator ise määrata ja seadistada. Valige ülamenüü „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Sündmuse kategooriad“.
Sisseehitatud sündmuste tüübid on: Etapp, Kokkusaamine, Koosolek, Muu sündmus, Sünnipäev. Administraator saab neid vajadusel juurde lisada: „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Sündmuste tüüpide admin“
Kategooriate kaupa on võimalik hiljem luua ajakasutuse raporteid, kus kuvatakse osalejate kaupa vastavas kategoorias tundide arv (nt mitu tundi kuus töötaja on koolitustel viibinud). Ajakasutuse raportite genereerimise õigus on kõikidel kasutajatel mitteprivaatsete kalendrite sündmuste piires.
Kui kasutaja märgitakse kalendrisündmuses osalejaks, saab ta oma osalemise aktsepteerida või mitte. See toimub sündmuse kaardil osalejate tabeli veerus „Vastus“. Vaikimisi on süsteemi poolt häälestatud valikud „Aktsepteerin“ ja „Ei aktsepteeri“.
Vt ülesannete kasutamist tavakasutajajuhendist.
Vt uue lemmiku lisamist tavakasutajajuhendist.
Administraatorina saate määrata, et lemmik kuvatakse kõikidele kasutajatele lemmikute plokis ning vajadusel ka ülaribal. Lisaks on võimalus määrata, millise grupi kasutajatele kuvatakse lemmikut.
Uudiste haldureid saab määrata töölaua administraator. Üksuse uudiste haldureid saab määrata ka üksuse administraator.
Vaata uudise lisamist tavakasutaja juhendist.
Arutelude vastuseid saab seadistada töölauaadministraator. Selleks valige „Haldamine“ → „Töölaua admin“ → „Valikud“ → „Arutelu kande tüübid“.