Kasutaja tarvikud

Lehe tööriistad


wd:administraatorile:avalikust_veebist_registreerimine

See on dokumendi vana versioon!


Avalikust veebist dokumentide registreerimine

Milleks?

Avaliku veebi ehk veebilehe kaudu on võimalik suunata WD-i mittekasutavad isikud registreerima dokumente otse WD-sse. Seda funktsionaalsust võib kasutada nt avalduste, teabenõuete vms dokumendiliikide esitamiseks.

Kuidas seadistada?

  1. Võtke ühendust Webdesktopi kasutajatoega, kes aktiveerib konfiguratsioonifailis avalikust veebist dokumendi lisamise funktsionaalsuse.
  2. Pärast seda saate luua WD-s vastava vormi ning andmetüübi üldistes seadetes häälestada, kas andmetüüp / alamtüüp on avalikust veebist lisatav.
  3. Kui andmetüüp / alamtüüp on seadistatud avalikust veebist lisatavaks, tekib andmeväljade (tekst, number, mrtekst, valik, fail ja mitmefaili väli) seadistusse „On avalikust veebist lisatav“ väli.
  4. Seejärel looge ise või laske oma IT-l luua veebileht, kus muuhulgas on kirjas WD andmetüübi ID ja vastavuses olevate andmeväljade laienduste nimed.
  5. Kui avaliku veebi dokumendi vorm on loodud, andke Webdesktopi kasutajatoele teada avaliku veebi dokumendi vormi asukoht, et see pandaks kirja konfiguratsioonifaili.
  6. Lõpuks looge grupp “Avaliku veebi dokumentide registreerijad” laienduse nimega “public_web_documents”.

Tagasi administraatori juhendi avalehele

wd/administraatorile/avalikust_veebist_registreerimine.1429196921.txt.gz · Viimati muutnud: 2019/08/08 02:06 (väline muutmine)