See on dokumendi vana versioon!
Kasutajad
Igale WebDesktopi kasutajale peab olema loodud kasutajakonto. Kasutajate arvu reguleerib ostetud litsentside arv. Litsentsid on kasutajapõhised.
Kasutaja lisamine
Kasutaja lisamiseks valige menüü “Lisa uus” → “Admin” → “Kasutaja”. Avaneb kasutajakontokaart järgmiste plokkidega:
Asukoht - asukoht puus (üldjuhul kataloog nimega „Kasutajad“);
Eesnimed - kasutaja eesnimi (nimed);
Perenimi - kasutaja perekonnanimi;
Identifitseerimine
Kasutajanimi - kasutaja süsteemi logimise nimi (soovitavalt kas kujul eesnimi.perenimi või isikukood).
Isikukood - kasutaja isikukood. Tuleb sisestada, kui on soov siseneda süsteemi ID-kaardi või Mobiil-ID-ga.
Parool - kasutaja parool. Parool peab olema vähemalt 8 tähemärki pikk, sisaldama suur- ja väiketähti ning numbreid.
Parool uuesti - parool uuesti;
Nõua parooli muutmist;
Kasutajaõigused
On töölaua admin - töölaua administraatori õiguste andmine (väli kuvatakse ainult superadministraatori õigustes olevale kasutajale);
On admin - tavaadministraatori õiguste andmine;
On üksuse admin - üksuse administraatori õiguste andmine;
On üksuse uudiste admin - üksuse uudiste administraatori õiguste andmine;
On passiivne - Kasutaja ei saa süsteemi sisse logida. Üldjuhul märgitakse see siis, kui kasutaja lahkub asutusest;
On valitav - Kasutaja on valitav 1-kasutaja ja mitme kasutaja valiku väljade kaudu ning kasutajale on võimalik määrata suunamisi;
Grupid - Kasutaja gruppikuuluvus (minimaalselt “Asutusenimi töötajad”). Kasutajad, kes ei kuulu mitte ühtegi gruppi, ei oma süsteemis mingeid õigusi. Mitme grupi valimiseks hoidke all Ctrl-klahvi.
Kehtiv alates - Võimalik häälestada, mis kuupäevast alates on kasutajal võimalik süsteemi sisse logida;
Kehtiv kuni - Võimalik häälestada, mis kuupäevast alates on kasutajal võimalik süsteemi sisse logida.
Kontaktinfo
E-post - kasutaja e-posti aadress (sellele aadressile saadetakse suunamise meeldetuletusi jm süsteemiteateid). NB! Kindlasti on oluline igale kasutajale e-posti aadress märkida, kuna ainult siis saab kasutaja oma e-postile meeldetuletusi jm süsteemiteateid;
SMS-i e-post - Mobiili teenusepakkuja poolt peab olema aktiveeritud vastav teenus, mis võimaldab GSM-telefonil vastu võtta WD-st saadetavaid meeldetuletusi jm süsteemiteateid;
Telefon 1 - kasutaja telefoni number;
Telefon 2 - kasutaja täiendav telefoni number;
GSM - kasutaja mobiilinumber (nõutud Mobiil-ID-ga sisenemiseks);
faks - kasutaja faksi number.
Muu info
Foto - võimalik lisada kasutaja foto (sobivad kõik formaadid, mida kasutatav internetibrauser suudab kuvada).
Ametinimetus - kasutaja ametinimetus;
Muu info - täiendav info seoses kasutajaga.
Vaikimisi juurkataloog
Vaikimis juurkataloog annab täiendava võimaluse detailse otsingu kaardil määrata täiendava linnukesega otsingu tingimustesse “Alates vaikimisi juurkataloogist”, misjärel otsingusse kuvatakse määratud kataloogist allapoole jäävaid dokumente.
Puudub - vaikimisi juurkataloog puudub (vaikimisi alati valitud);
Aktiivne kataloog - vaikimisi juurkataloogiks määratakse hetkel üleval asukoha ribal kuvatav aktiivne kataloog;
Muu kataloog - vaikimisi juurkataloogiks võimalik valida kõikide süsteemi sisestatud kataloogide hulgast.
Kasutaja muutmine
Kasutaja andmete muutmiseks tuleks leida kasutaja kas menüüst “Haldamine” → „Kasutajad” või menüüst “Otsi” → “Kasutaja”. Kasutaja andmete rea lõpus („Tegevused“ veerus) või kasutajakaardil vajutada “Muuda” nuppu, teha vajalikud muudatused ning salvestada.
Kasutajate kustutamine
NB! Kasutajaid ei kustutata, vaid märgitakse passiivseteks. Passiivsed kasutajad ei saa süsteemi siseneda, kuid säilib kõik nendega seotud
informatsioon. Kasutaja passiivseks märkimiseks tuleks leida kasutaja kas menüüst “Haldamine” → “Kasutajad” või menüüst “Otsi” → „Kasutaja”. Kasutaja andmete rea lõpus („Tegevused“ veerus) või kasutajakaardil vajutada “Muuda” nuppu, märkida linnuke kasti “On passiivne” ning salvestada. Kustutada võib ainult kasutajaid, kes ei ole süsteemis ühtegi toimingut sooritanud (registreerinud, suunanud vms).